רחל בית אריה, מנכ"לית זוכרות
director@zochrot.org
בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב, פעילה פמיניסטית ופוליטית. לקחה חלק בהקמת וניהול מיזם התקשורת הפמיניסטי העצמאי "פוליטיקלי קוראת", עבדה כרכזת מדיה בארגון גישה וקודם לכן כעיתונאית בכמה כלי תקשורת. שימשה כחמש שנים ככתבת בסין, עם דגש על סיקור נושאי זכויות אדם, פוליטיקה וחברה. נולדה בקיבוץ יבנה וחיה ביפו.  

ליאת רוזנברג, מנהלת פיתוח משאבים
resources@zochrot.org
פעילה פוליטית, פמיניסטית, לקחה חלק שנים רבות כמתנדבת וחברת ועד מנהל במרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית בתל אביב, הייתה בעבר מנכ"לית עמותת זוכרות וכן פעלה בתפקידי ניהול בעמותות וארגונים חברתיים שונים. חיה בשכונת פלורנטין בתל אביב.

יערה בנגר אללוףרכזת תחום חינוך פוליטי
education@zochrot.org
יערה היא פעילה פוליטית פמיניסטית, שלקחה חלק בהתארגנויות שונות נגד אי-שוויון וגזענות, בישראל ובגרמניה. היא בעלת דוקטורט בהיסטוריה מהאוניברסיטה החופשית של ברלין. יערה נולדה בקוסטה ריקה וחיה ביפו.

עמר אלע'בארי, מנהל תחום סיורים ותכנון שיבה
umar@zochrot.org
עמר מנחה קבוצות מקצועי במיוחד בתחום הקונפליקט היהודי ערבי. ריכז בבי"ס לשלום בנווה שלום את תחום הנוער לפני שהצטרף לזוכרות ב-2006. כיום הוא גם רכז יישובי בתכנית קרב למעורבות בחינוך. למד באוניברסיטה העברית הנחיית קבוצות, בנוסף ללימודי המזה"ת וספרות ערבית. נולד במשירפה וחי עם משפחתו בנווה שלום/ואחאת אל סלאם.

נג'ואן בירקדאר, מדיה ועדויות
Media@zochrot.org
נג'ואן היא בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת חיפה. במהלך לימודיה באוניברסיטה נג'ואן הצטרפה לאגודת בלדנא לנוער הערבי, שם נהייתה פעילה פוליטית ויזמה והשתתפה בקמפיינים פוליטיים רבים. לאחר סיום לימודיה, נג'ואן רדפה את תשוקתה לדיבייט ועכשיו יש לה יותר מ -10 שנות ניסיון בדיבייט . היא התמחתה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה, ועבדה עם מספר ארגונים בינלאומיים, במשך יותר מ -6 שנים, בפיתוח דיבייט בעולם הערבי והתמקדה במדינות קונפליקט ופוסט-קונפליקט ובענייני זכויות אדם. כיום פועלת נג'ואן כיועצת לדיבייט, יחד עם עבודתה בזוכרות. נג’ואן נולדה וגדלה בנצרת וחיה בירושלים.


 

ועד מנהל
ד"ר מוניר נוסייבה
ד"ר תום פסח
איה זינאתי
ניבה גרינצווייג
מייסון בדאווי
ועו"ד חנין אג׳בארייה

ועדת ביקורת
עו"ד ארנון בן יאיר
רועי זילברברג