אלכס אהרונסון
סימו איפרגן
מאיה בן דוד
לירן ברשדסקי
קרן כהן מרקוביץ
שי כהן-ארבל
דנה מאירזון
טאטיאנה פאוטוב   
דמיטרי פולונסקי
גנאדי צלקין
עמית רוזנפלד
לילך ששון

אוצרות: סוזנה לאוטרבך ונורמה מוסי
הפרויקט הוא תוצאה של שיתוף פעולה בין ובית ספר מנשר ועמותת זוכרות במסגרת הקורס צילום חברתי פוליטי בבית ספר מנשר לאמנות.

=========

פולונסקי דימה
בית השלום
ברית התרבויות והזמנים
סובלנות וגמישות
לויאליות וטולרנטיות


צלקון גנאדי
סלמה 64
כשחיפשתי מקום לצלם נתקלתי במקרה בסמטה ברח' סלמה שבלטה לעיניי כיוון שהייתה שונה משאר הרחובות באופייה הארכיטקטוני. הבתים שבסמטה נבנו על ידי מוסלמית עשירה. בבית הגדול התגוררה המשפחה והבתים הקטנים שמסביבה שימשו את המשרתים.

טטיאנה פאוטוב
עיר מקרטון
העבודה עוסקת בזמן, בתהליכים שעברה העיר. העבודה שואלת על מצב הדיור ואיכות החיים בתל אביב של היום. על הקפיטליזם שמצא ביטוי בנוף האורבאני של העיר בצורת מגדלים מזכוכית מול הבתים מקרטון שלא רק אנשי סלמה (כפר שלם) מתגוררים בהם היום.


קרן כהן מרקוביץ
אזכרות- הדולפינריום מול מסגד חסן-בק.

אלכס אהרונסון מנשייה

אלכס אהרונסון סומייל

אלכס אהרונסון סלמה

אלכס אהרונסון כפר הדייגים
ארבע תמונות, ארבע צעקות של הצלם ודוגמנית אחת שלא הסכימה לעצם הרעיון.

סימו איפרגן
שרידי אבו כביר
בית הבאר שנמצא בגן אבו נבוט, הוא אחד השרידים האחרונים של אבו כביר. עוד שריד לכפר ניתן לראות בעצים העתיקים שנמצאים בלב הכפר.

דנה מאירזון
עטלפים- מהגרים בסנטר
דיזינגוף סנטר הוקם על חורבות שכונת נורדיה, שכונת מהגרים אירופאים שהגיעו ארצה עם קום המדינה. על מנת להקים את הסנטר פונו תושבי נורדיה אל בלוק בנינים סמוך המשקיף אל הסנטר, ממנו ניתן לצפות אל ביתם הישן. בינתיים בקרקעית הסנטר התפתחה אוכלוסיית מהגרים חדשה.

לירן ברשדסקי
סומייל
מבט עילי שחושף את גבולותיו הצפוניים והמערביים של הכפר הישן.
העיר סוגרת על הכפר ובניין רב קומות חוצה אותו.

שי כהן ארבל
שישי לפנות ערב
חלקים ג'מאסין אל ערבי נראים כיום כמקומות בהם הזמן עמד מלכת. כבישי עפר, שטחי צמחייה סבוכים, בתי קרקע פשוטים. צבעוניות חמה ואסתטיקה של סרטים בערבית בימי שישי לפנות ערב.


מאיה בן דוד
הבית האדום- רחוב הרצל 138
הניסיונות הרבים לגלות למי היה שייך הבית במקור לא עלו יפה. כל המידע שקיבלתי עליו מורכב משמועות: חלקם דיברו על כך שהבית נבנה בתקופת השלטון הטורקי וחלקם דיברו על כך שנבנה בתקופת המנדט הבריטי. כיום משמש הבית כנגרייה. האנשים שעובדים בסביבה אמרו לי שהבניין ייהרס בקרוב.


עמית רוזנפלד
גן צ'רלס קלור, בית האצ"ל
מה שמשך את תשומת לבי באזור הוא מבנה יחיד שעומד בסיבה רחבה של גן. המבנה הוא אחד השרידים האחרונים של שכונת מנשייה, כיום משמש המבנה כמוזיאון האצ"ל.

לילך ששון
Strange view
מלון הילטון נבנה מול בית הקברות המוסלמי בו נקברו תושבי הכפרים בסביבה. האסתטיקה של המלון לצד זו של בית הקברות יוצרת תחביר של ניגודים המשתלבים באופן מוזר בנוף.