48מ"מ פסטיבל סרטים בעקבות הנכבה ולקראת שיבה מזמין יוצרות ויוצרים להגיש:

1. הצעות לסרטים קצרים (עד 15 דק') המתמודדים עם שאלות ואתגרים היסטוריים ועכשוויים בנושא הנכבה, השיבה והפליטים הפלסטינים. ההצעות יכולות להיות לסרט עלילתי, דוקומנטרי, אנימציה ו/או ניסיוני.

תנאים ומועדי הגשה

  • יש לכלול בהצעה תקציר הסרט (עד שני עמודים), הצהרת כוונות של הבמאי/ת (עד עמוד)  קורות חיים של הבמאי/ת הכוללות גם את עבודותיה/ו הקודמות.
  • ניתן להגיש את ההצעה בעברית, ערבית או אנגלית.
  • ההגשה פתוחה לקולנוענים/יות, אנשי ונשות טלוויזיה, אמנים/יות, סטודנטים/יות  לקולנוע/אמנות/תקשורת וחובבי צילום/ווידאו עם ניסיון מוכח.
  • שלוש/ה יוצרות/ים ייבחרו ויזכו למענק של 8,000 ש"ח כ"א וייעוץ אמנותי במהלך ההפקה.

הסרטים יוקרנו בהקרנת בכורה בדצמבר 2018 במסגרת פסטיבל הסרטים 48מ"מ השישי בסינימטק תל-אביב שיעמוד בסימן ציון 70 שנה לנכבה.

את ההצעות לסרטים יש לשלוח לדוא"ל: 48mm@zochrot.org עד לתאריך 15 לפבראר 2018.

2. סרטים שנעשו בשנים האחרונות העוסקים בנכבה ובזכות השיבה של הפליטים הפלסטינים. הסרטים יוקרנו במסגרת הפסטיבל 48מ"מ השישי בדצמבר 2018. הסרטים יכולים להיות באורכים שונים וז'אנרים שונים. אתם מוזמנים לשלוח לנו לינק לצפייה לדוא״ל: 48mm@zochrot.org עד לתאריך 31 למאי 2018.

קולנוע 48מ״מ מיסודה של עמותת זוכרות מבקש לרתום את אמנות הדימוי הנע לקידום ועידוד השיח האמנותי והביקורתי אודות השתקת והכחשת הנכבה וחשיבה מעשית על שיבת הפליטים הפלסטינים. 48מ"מ מתמקד בהפקת סרטי מקור של יוצרים ויוצרות מקומיים והקרנות ברחבי הארץ ובעולם. גולת הכותרת של הפרויקט הינה 48מ"מ פסטיבל סרטים בעקבות הנכבה ולקראת שיבה המתקיים מדי שנה בדצמבר בסינמטק תל-אביב ומציג את מיטב הסרטים המקומיים ובינלאומיים בנושאים הנ"ל. 

לשאלות ולהתייעצות ניתן לפנות לנטשה דודינסקי, המנהלת האמנותית של קולנוע 48מ"מ: ב-03-6953155 או במייל: 48mm@zochrot.org