זוכרות מציעה לפעילות, סטודנטיות ומי שסיימו זה עתה את חוק לימודיהן את ההזדמנות להתלמד בעבודה אצלנו ולתרום להעלאת המודעות לנכבה ולמימוש זכות השיבה של הפליטים הפלסטיניים. המתלמדות מתבקשות להתחייב לעבודה של שלושה חודשים לפחות. כמובן שהתלמדות ממושכת יותר תמיד תתקבל בברכה. הפעילות תתקיים במשרדי זוכרות ביפו.

זוכרות מחפשת מתלמדים סקרנים, מסורים ומודעים פוליטית. על המועמדים להכיר בכך שזוכרות שותפה במאבק למימוש זכות השיבה ולסיום המשטר הקולוניאלי-התיישבותי באזור. אנא קראו את חזון הארגון כדי להתרשם מהיקפה וטבעה של עבודתנו.

למה אנו מצפים ממתלמדת בזוכרות?
זוכרות היא עמותה מקצועית שמעוניינת במקצועיות דומה מצד המתלמדות. אנו מצפים מהמתלמדות לנצל את זמן העבודה שלהן באופן פרודוקטיבי. שעות העבודה במשרדים הן 10:00-16:00 בימי א'-ה'. כמובן שמתלמדות יכולות גם לעבוד מהבית או בשטח.

היכרות עם ההסטוריה המקומית היא חיונית. שפות העבודה הן עברית, ערבית ואנגלית, ועל המתלמדים לשלוט לפחות באחת מהן. תכנית ההתלמדות של זוכרות נחלקת למספר קטגוריות כלליות: תקשורת, מחקר וחינוך. אולם לתשומת לבכם, אנו מקבלים גם פניות והצעות מקוריות של מתלמדים המעוניינים לקדם פרויקטים מסוימים שתואמים לחזוננו.

למה את יכולה לצפות מזוכרות?
בזוכרות, אנו מקדמים בברכה כל הזדמנות לעודד את המתלמדים שלנו להמשיך לקרוא ולפעול להעלאת המודעות לנכבה ומימוש השיבה. המתלמדים יכולים לצפות שעד תום תקופת ההתלמדות, הידע שלהם בסוגיות אלו יעמיק באופן משמעותי, כמו גם בנושא הסכסוך הישראלי-פלסטיני באופן כללי. הם גם יכולים לצפות לחוש תחושה עמוקה של סיפוק אישי בזכות תרומתם למטרה נעלה.

תהליך הגשת המועמדות
• על המועמדים לשלוח קורות חיים ל-zochrot@zochrot.org
• זוכרות תקיים ראיון טלפוני עם המועמדת כדי להציג את עבודת העמותה ולהציע פרויקטים ותחומי עבודה שונים המתאימים לה.
• לרוע המזל, איננו יכולים לממן את ההתלמדות, כך שהמתלמדים יידרשו לשאת בכל הוצאותיהם במהלך התקופה.
לקבלת מידע נוסף, אנא צרו איתנו קשר ב-zochrot@zochrot.org