מדיניות פרטיות

טקסט זה של מדיניות הפרטיות פונה לשני המגדרים באופן שווה, כאחד. ולמרות שתמיד שאפנו, בין אם על ידי בחירת שמנו, או על ידי שיח ובאמירות שלנו, לשבור סטריאוטיפים לשוניים, באמצעות שימוש בלשון נקבה, אלא שהשאיפה שלנו לשמור על בהירותו של טקסט משפטי זה הניע אותנו לדבוק בשיח הסטנדרטי של טקסטים משפטיים מסוג זה.

זוכרות יצרה את האפליקציה iReturn כאפליקציה חינמית. שירות זה ניתן על ידי זוכרות חינם אין כסף ומיועד לשרת את המשתמשים.ות כמות שהוא.

עמוד זה נועד ליידע את המשתמשות.ים לגבי מדיניות זוכרות באשר לאיסוף, שימוש וחשיפה של מידע אישי של כל המשתמשים.ות בשירות שלנו.

אם תבחר.י להשתמש בשירות שלנו, הרי בכך את.ה מביע. הסכמתך לאיסוף מידע ושימוש בו בהתאם למדיניות זו. המידע האישי שאנו אוספים משמש לצורך מתן השירות ושיפורו. לא נשתמש במידע שלך ולא נשתף בו כל גורם, מלבד כמתואר במדיניות פרטיות זו.

המונחים המשמשים במדינות פרטיות זו מובנם זהה לאופן שבו הם משמשים בתנאי השימוש, כפי שהם נגישים ב-iReturn, אלא אם הוגדרו אחרת במדיניות פרטיות זו.

איסוף ושימוש במידע

לצורך שיפור החוויה, בעת השימוש בשירות שלנו, אפשר שתתבקש.י להעביר לנו פרטי מידע מזהה אישית, ובכללם בין היתר שם, כתובת דוא"ל, ומיקום גיאוגרפי. מידע זה שתתבקש.י למסור לא יישמר על ידנו וישמש אותנו כמתואר במדיניות פרטיות זו.

האפליקציה אינה משתמשת בשירותי צד שלישי, העשויים לאסוף מידע לשם זיהוי המשתמש.ת.

קישור למדיניות הפרטיות של ספקי שירות צד ג' המשמשים את האפליקציה.

נתוני יומן (לוג)

עליכם לדעת שכל אימת שאת.ה משתמש.ת בשירות שלנו, במקרה של שגיאה באפליקציה, אנו אוספים נתונים ומידע (דרך מוצרי צד ג') מהמכשיר שלכם.ן, המכונים "נתוני יומן". נתונים אלה עשויים לכלול מידע כמו כתובת האינטרנט של המכשיר ("IP"), שם המכשיר, גרסת מערכת ההפעלה שלו, הגדרת האפליקציה כשנעשה שימוש בשירות שלנו, מועד השימוש בשירות, ונתונים סטטיסטיים אחרים.

עוגיות

עוגיות הן קבצים עם כמות מועטה של נתונים המשמשים בדרך כלל כמזהים ייחודיים אנונימיים. העוגיות נשלחות לדפדפן מהאתרים בהם את.ה מבקר.ת ומאוחסנים בזכרון הפנימי של המכשיר.

שירות זה אינו משתמש בעוגיות במישרין. יחד עם זאת, האפליקציה עשויה להשתמש בקוד ובספריות צד ג' בהם נעשה שימוש בעוגיות לאיסוף מידע ולשיפור אותם שירותים. יש לך את האופציה להסכים לשימוש בעוגיות הללו או לסרב לו, ולדעת מתי נשלחת עוגיה למכשיר שללך. אם תבחר.י לסרב לעוגיות שלנו, הדבר עלול למנוע ממך מלהשתמש בהיבטים מסוימים של שירות זה.

 ספקי שירות

אפשר שניעזר בחברות וביחידים כצדדים שלישיים מהסיבות הבאות:

·  לשיפור השירות שלנו

·  כדי לספק את השירות מטעמנו

·  כדי לתת שירותים שונים הקשורים לשירות העיקרי

·  לסייע בניתוח אופן השימוש בשירות

חשוב לנו ליידע אותך כי לצדדים שלישיים אלה תהיה גישה למידע האישי שלך. זאת על מנת לבצע את המשימות שהתבקשו לבצע מטעמנו. יחד עם זאת, הם מחויבים שלא לחשוף את המידע או להשתמש בו לכל מטרה אחרת. 

אבטחה

אנו מעריכים את האמון שהבעת בנו בכך שהפקדת בידינו את המידע האישי שלך, ועל כן אנו עושים כל מאמץ להשתמש בכל האמצעים הזמינים מסחרית כדי להגן עליו. יחד עם זאת, עליך לזכור שאף שיטה להעברת נתונים דרך האינטרנט או לאחסון אלקטרוני אינה בטוחה ומהימנה במאת האחוזים, ועל כן לא נוכל לערוב לאבטחה מוחלטת של נתוניך.

קישורים לאתרים אחרים

השירות הזה עשוי לכלול קישורים לאתרים אחרים. אם תקליק.י על קישור לצד שלישי, הדבר יפנה אותך לאותו אתר. חשוב לציין שאתרים חיצוניים אלה אינם מופעלים על ידינו. על כן אנו ממליצים לך בחום לקרוא את מדיניות הפרטיות של אתרים אלה. אין לנו כל שליטה ואיננו מקבלים על עצמנו כל אחריות לתוכן, למדיניות הפרטיות, או לנהלים של כל אתר או שירות צד שלישי. 

פרטיות ילדים

השירותים הללו אינם רלוונטיים לילדים בני 13 ומטה. איננו אוספים ביודעין מידע מזהה אישית מילדים בגיל זה. במקרה שנגלה שילד.ה מתחת לגיל 13 סיפק.ה לנו מידע אישית, נמחק את הנתונים הללו מהשרתים שלנו באופן מיידי. אם את.ה הורה או משמורן.ית ואת.ה מודע.ת לכך שהילד.ה שלך העביר.ה לנו מידע אישי, אנא צור/צרי איתנו קשר כדי שנוכל לנקוט בצעדים הנדרשים.

שינויים למדיניות פרטיות זו

מדיניות פרטיות זו מתעדכנת מעת לעת. לפיכך, מומלץ שתשוב.י לעיין בעמוד זה לפרקים, כדי לזהות שינויים. ניידע אותך בדבר כל שינוי על ידי העלאת מדיניות הפרטיות החדשה לעמוד זה.

מדיניות זו נכנסה לתוקפה ב-21.6.2022.

יצירת קשר

אם יש לך שאלות או הצעות בנוגע למדיניות הפרטיות שלנו, אנא אל תהסס.י ליצור איתנו קשר, בכתובת zochrot@zochrot.org.

תנאי שימוש[עא1] 

עם הורדת האפליקציה או השימוש בה, תנאים אלה יחולו עליך אוטומטית – עליך לוודא אפוא שקראת אותם בקפידה בטרם שימוש באפליקציה. נאסר עליך להעתיק את האפליקציה או את הסמלים המסחריים שלנו או לבצע בהם שינויים, בכולם או בחלקם, בכל צורה שהיא. נאסר עליך לנסות להוציא את קוד המקור של האפליקציה, וכמו כן נאסר עליך לתרגם את האפליקציה לשפות אחרות או לייצר גרסאות הנגזרות ממנה. האפליקציה עצמה, וכל הסמלים המסחריים, זכויות היוצרים, זכויות מאגר הנתונים וכל זכויות הקניין הרוחני הנלוות שייכות עדיין [עא2] לזוכרות.

זוכרות מחויבת לדאוג לכך שהאפליקציה תהא שימושית ויעילה ככל הניתן. מכיוון שכך, אנו משמרים את הזכות לבצע שינויים באפליקציה או לגבות תשלום בעבור השימוש בה, בכל עת ומכל סיבה שהיא. לעולם לא נגבה ממך תשלום על האפליקציה או השירותים הנלווים לה בלי להבהיר לך היטב בעבור מה נגבה התשלום.

אפליקציית iReturn מאחסנת ומעבדת נתונים אישיים שסיפקת לנו, לשם מתן השירות. באחריותך לאבטח את המכשיר ואת הנגישות לאפליקציה. על כן אנו ממליצים לך שלא לפרוץ את מערכת ההפעלה (בין אם מדובר באפל, jailbreak, או באנדרואיד, root), כלומר שלא להסיר מניעות והגבלות של מערכת ההפעלה הרשמית של המכשיר. הדבר עלול לחשוף את המכשיר שלך לרושעות, וירוסים, או תוכנות זדוניות, לפגוע באמצעי האבטחה של המכשיר, ולגרום לכך שהאפליקציה iReturn לא תפעל באופן תקין.

האפליקציה משתמשת בשירותי צד ג' שמפרסמים תנאי שימוש. הנה קישור לתנאי השימוש של ספקי שירות כאלה בהם נעזרת האפליקציה:

●  Google Play Services

עליך להיות מודע.ת לכך שזוכרות לא תקבל אחריות על דברים מסוימים. פונקציות מסוימות של האפליקציה מחייבות חיבור אינטרנט פעיל. החיבור יכול להיות אלחוטי או דרך ספקית הרשת האלחוטית של המכשיר שבידך, אבל זוכרות אינה יכולה לקבל אחריות לכך שהאפליקציה אינה עובדת בפונקציונליות מלאה אם אין לך גישה ל-Wi-Fi או אם חרגת ממגבלת הנתונים.

אם את.ה משתמש.ת באפליקציה מחוץ לאזור עם Wi-Fi, עליך לזכור שתנאי ההסכם עם ספקית הרשת של המכשיר שלך עודם בתוקף. לפיכך, ייתכן שהספקית תגבה ממך על השימוש בנתונים למשך ההתקשרות כל עוד את.ה מחובר.ת לאפליקציה, או שייגבו ממך חיובי צד ג' אחרים. בבואך להשתמש באפליקציה, את.ה מקבל אחריות על כל חיוב שכזה, כולל חיובי נתונים בנדידה (roaming data) אם את.ה משתמש.ת באפליקציה בחו"ל, בלי לכבות את פונקציית נתונים בנדידה. אם אינך משלם את החשבון על המכשיר שבאמצעותו את.ה משתמש.ת באפליקציה, עליך להיות מודע לכך שאנו מניחים שקיבלת את רשות הגורם המשלם להשתמש באפליקציה.

בדומה לכך, זוכרות אינה יכולה תמיד לקבל אחריות על האופן שבו נעשה שימוש באפליקציה. כלומר, עליך לדאוג לכך שהמכשיר טעון – אם הסוללה נגמרת ואינך יכול להשתמש בשירות, זוכרות אינה יכולה לקבל אחריות על כך.

באשר לאחריותה של זוכרות על השימוש שלך באפליקציה, כשאת.ה משתמש.ת באפליקציה, חשוב לזכור שלמרות שאנו מנסות לדאוג לכך שהיא מעודכנת ומדויקת בכל עת, אנו גם סומכות על צדדים שלישיים שיספקו לנו מידע שנוכל להעמיד לרשותך. זוכרות אינה מקבלת חבות בגין כל הפסד או אבדן, ישיר או עקיף, שנחווה כתוצאה מהסתמכות מלאה על פונקציונליות זו של האפליקציה.

בשלב מסוים, אפשר שנרצה לעדכן את האפליקציה. נכון לעכשיו, היא זמינה הן באנדרואיד והן באפל. הדרישות של שתי מערכות ההפעלה (או של כל מערכת הפעלה נוספת שבה נרצה להפעיל את האפליקציה) עשויות להשתנות, ויהיה עליך להוריד את העדכונים כדי שתוכל.י להמשיך להשתמש באפליקציה. זוכרות אינה מבטיחה שהיא תמיד תעדכן את האפליקציה כך שתהיה רלוונטית לך ו/או כך שתעבוד עם הגרסה של מערכת ההפעלה (אפל או אנדרואיד) המותקנת במכשירך. מצד שני, עליך לקבל תמיד את העדכונים לאפליקציה כשאלה מוצעים לך.

אפשר גם שנבקש להפסיק לספק את האפליקציה, ואנו עשויים להשעות את השימוש בה בכל עת בלי להודיע על כך מראש. אלא אם יצוין אחרת, בהינתן שאמנם יושעה השימוש באפליקציה, (א) הזכויות וההיתרים שניתנו לך בתנאי השימוש יפקעו; ו-(ב) את.ה חייב.ת לחדול משימוש באפליקציה ולמחוק אותה מהמכשיר.

שינויים בתנאי השימוש

תנאי שימוש אלה עשויים להשתנות מעת לעת. על כן, אנו ממליצים לך לעיין לפרקים בעמוד זה כדי לזהות שינויים. נודיע לך על כל שינוי על ידי העלאת תנאי השימוש החדשים לעמוד זה.

תנאי שימוש אלה נכנסו לתוקפם ב-21.6.2022. 

יצירת קשר

אם יש לך שאלות או הצעות בנוגע לתנאי השימוש שלנו, אנא אל תהסס.י ליצור איתנו קשר, בכתובת