הועד העממי של אל-עראקיב, ביחד עם עמותת זוכרות ו-Foresnic Architecture (אוניב׳ גולדסמיתס, לונדון) מזמינים אתכם לכנס השנתי ה-8 להרס אל-עראקיב בנושא מאבק וזכויות מחאה ביום שבת 28.7.2018.

תכנית האירוע:

15:00-15:30 מאבק אל-עראקיב במחקר - ספרים שראו אור לאחרונה | משתתפים: ד״ר אברהים אבו ג׳אבר, פרופ׳ אורן יפתחאל, מנחה: ד״ר עוואד אבו פריח

15:30 מאבק אל-עראקיב בצל האירועים הפוליטיים | משתתפים: מר מוחמד ברכה, יו״ר ועדת המעקב של האזרחים הערביים בישראל, ח״כ סעיד אלחרומי, ח״כ ג׳ומעה אזבארגה, מנחה: עו״ד שחדה אבן ברי, דברי פתיחה: מעיגל אלהוואשלה, המועצה לכפרים לא מוכרים בנגב. 

16:30 סדנאות זכויות במחאה, הפגנה ומעצר | בהדרכת מריה זהראן, עדאלה, עו״ד מיכאל ספרד

17:00 הטקס השנתי לציון הרס הכפר

במסגרת האירוע תוצג תערוכה לקראת השקת הפלטפורמה ״אמת קרקעית״, פרויקט מיפוי מחקרי מתמשך שמטרתו לתעד, לייצר ולאגד עדויות משפטיות, הסטוריות וחומריות של רציפות נוכחותם הילידית של הבדואים הפלסטינים כיושבי קבע על אדמה זו, כמו גם לאתר את עקבותיהם של מחזורי הגירוש וההרס המבוצעים על ידי השלטון הישראלי.

לאירוע בפייסבוק לחצו כאן

לבירורים ופרטים נוספים ניתן לפנות לדבי: debby@zochrot.org או בטלפון 03-6953155.

הסעה לאירוע מאורגנת על ידי יעקב מנור מתל אביב: ב-15:30 מתחנת רכבת ארלוזורוב וב-15:45 מגינת לוינסקי. לפרטים ניתן לפנות לכתובת מייל: manor12@zahav.net.il

להגעה עצמאית לכפר מומלץ להשתמש באפליקציית ה-iNakba של עמותת זוכרות (מותאמת למכשירי iPhone ו-Android) - הניתנת להורדה ללא תשלום כאן-  הכפר נמצא מרחק של 3 ק"מ אחרי צומת להבים בכביש 40 לכיוון דרום (על מנת להגיע לכפר, יש לפנות ימינה בשביל לא מוסדר ליד עמוד מספר 197).