בימים האלה, כשכולנו נקראים להישאר בבית כדי להגן על עצמנו ועל סביבתנו מנגיף הקורונה, המושג "בית" נטען במשמעות רבה אף יותר מבעבר. אבל מה תעשי אם הבית שלך נמצא במחנה פליטים מגודר? או אם הוא עומד להיהרס על ידי כוחות הכיבוש הישראלי? איך אפשר לרחוץ ידיים כמה פעמים ביום כשמים נקיים אינם בנמצא?

מגפת הקורונה היא קריאת השכמה בשבילנו לטפל בבעיות היסוד ובאי הצדק ההיסטורי והעכשווי שבו נטועה המערכת הפוליטית שלנו. פלסטינים הבינו מזמן את הבעיות האלה וממשיכים להוביל מאבק לעתיד צודק ומשותף. היום יש לנו סיבות טובות עוד יותר להקשיב, לקחת אחריות ולהצטרף למאבק הפלסטיני לשוב הביתה. 

מוזמנות להצטרף למפגש אונליין של זוכרות ביום שני, 18.5 בשעה שמונה בערב (שעון פלסטין) כדי לשמוע מדוברים שהזמנו וידברו על תנאי החיים של פלסטינים בזמן המגפה, ולמה הפתרון למשבר הבריאות הזה הוא פתרון פוליטי. 

אנא הירשמו כאן כדי לקבל קישור להשתתפות במפגש למייל שלכן.
המפגש יתקיים בשפה האנגלית.

ידברו:
ד"ר אוסמה טנוס - "יצירת ידע רפואי תוך מחיקת ההיסטוריה". ד"ר טנוס הוא רופא ילדים וסטודנט לתואר שני בבריאות הציבור באוניברסיטת תל אביב
ד"ר בראם וויספלווי - למה הבריאות של פלסטינים קשורה ישירות לחירות שלהם - ד"ר וויספלווי הוא רופא מומחה ומרצה בביה"ס לרפואה בהרווארד וממייסדי היוזמה Health for Palestine
מורן בריר - אקטיביסטית, מחנכת וקולנוענית, חברת זוכרות וחברה בולטת במועצת השיבה
המשורר הפלסטיני-אמריקאי רמי קנאזי יצטרף אלינו ויקריא משיריו