הצטרפו לתומכות ותומכי קהילת זוכרות

זוכרות פועלת מזה שני עשורים להטמעת נושא הנכבה הפלסטינית וזכות השיבה בתודעה הפוליטית של הציבור היהודי בישראל תוך קידום הכרה, לקיחת אחריות ותיקון צודק ובר קימא. לאור חזון זה הקמנו את מאגר המידע המקיף ביותר על הנכבה הפלסטינית בעברית, ערבית ואנגלית; הוצאנו אלפי סיורים לישובים פלסטיניים עקורים; פיתחנו את האפליקצייה iNakba; הפקנו מאות פרסומים אינפורמטיבים ואנליטיים, סרטים, מפות ומשחקים; הכשרנו וליווינו מאות א.נשי חינוך, מורי ומורות דרך ואקטיביסטים.ות; הובלנו עשרות קמפיינים ציבוריים;  גיבשנו קהילה של ישראליות וישראלים אמיצים, שמבקשים לחיות במדינה דמוקרטית ושוויונית באמת, שמאמינים שמציאות טובה יותר לכולנו היא אפשרית.

אם אתן מחויבות לדמוקרטיה, זכויות אדם ושוויון. אם אתן רוצות שיהיה כאן יותר טוב – הצטרפו לתומכות ותומכי קהילת זוכרות באמצעות השקעה חד פעמית או חודשית.

בזוכרות אנחנו פועלות אל מול מאמצי צנזורה, השתקה והסתרה של העובדות ההיסטוריות, נגד בורות מכוונת וחתירה לרמיסת התקווה, לא רק כדי להמשיך לאסוף ולהנגיש ידע אודות הנכבה והאלימות המכוונת שנקטה ישראל ב48' ועודה נוקטת נגד הפלסטינים, אלא כדי לעודד ולאמן את כולנו לפתוח את העיניים ואת הלב, לבחון מחדש את מה שאנחנו יודעים על עצמנו, על הארץ ועל ההיסטוריה שלנו, לשאול שאלות קשות, להתמודד עם תשובות כואבות ולפעול למען עתיד שוויוני וצודק. 

השקעה בזוכרות תבטיח לנו להמשיך להוביל שינוי רדיקלי ותאפשר לכן להיות חלק מקהילה הולכת וגדלה, שפועלת בתמיכה ישירה של חבריה וחברותיה מתוך מחויבות עקבית לצדק ושוויון.

אנחנו מאמינות כי חשיפת האמת אודות הנכבה המתמשכת מאז 1948 ועד היום ולקיחת אחריות של ישראליות וישראלים הן צעדים ראשונים והכרחיים לבניית עתיד משותף כאן בארץ ולביסוסה של חברה המושתתת על חזון של שותפות אמת, חירות ושוויון.

 תמיכה בזוכרות היא פתח לתקווה. אנו רואות בכך לא רק כלי מעשי שיאפשר לנו לקיים את פעילותינו, אלא גם אמצעי להרחבת המעגלים של הקהילה שלנו, וברמה הסמלית - תזכורת מתמדת למה שאסור לנו לשכוח – הצטרפו לתומכות ותומכי קהילת זוכרות.

בכל שאלה לגבי תמיכה בזוכרות ניתן לכתוב ל resources@zochrot.org

סייעו לנו לגייס תמיכה

השקעה בזוכרות היא פתח לתקווה. אנו רואות בכך לא רק כלי מעשי שיאפשר לנו לקיים את פעילותינו, אלא גם אמצעי להרחבת המעגלים של הקהילה שלנו, וברמה הסמלית - תזכורת מתמדת למה שאסור לנו לשכוח. ביכולתך לסייע לנו לגייס כספים. להרחיב מעגלים, להגיע ליותר לאנשים שיוכלו לתמוך וכך לעשות יותר ולהשפיע. דרכים רבות ומגוונות לסייע ולהשתתף בגיוס כספים: מארגון אירוע גיוס כספים עבור זוכרות כדי לתמוך בעבודתנו וכלה פשוט בלהכיר לנו את אנשים שיכולים לתמוך בעבודתנו. תמשיכו להזמין אותנו או לדבר עלינו בכל מקום שבו את.ן נמצאות.ים. מאמצי גיוס הכספים של כל אחד ואחת יאפשרו לנו להמשיך את הדרך לשינוי רדיקלי בדרך לבניית עתיד משותף כאן בארץ ולביסוסה של חברה המושתתת על חזון של שותפות אמת, חירות ושוויון. בכל שאלה לגבי תמיכה בזוכרות ניתן לכתוב ל resources@zochrot.org